tisdag 25 november 2014

Snart julpynt..

Just nu händer inte så mycket. I helgen var vi ute och åt med Christophers familj, det var gott och roligt. Theodor fick vara hos sin mormor över natten istället för att hänga med på restaurang. När jag kom för att hämta honom (eller stannade hela dagen men ändå) så hade han blivit förkyld.. Men än har det bara blivit bättre så jag hoppas det bara var något enkelt..

Julklappar står i fokus nu och på fredag blir det lite shopping. Jag ska försöka ta bilen själv också och flyga runt på de ställen jag behöver åka till. Det går 10 ggr snabbare att åka själv. Kanske att jag ska pumpa ut lite mjölk så kan Christopher prova att ge Milton lite på flaska om han blir hungrig... Mmh får se där.. (Obs, att ge flaska till ett ammande barn kan vara lite risky, men jag känner att amningen är himla stabil nu för Milton och med största sannolikhet kommer han dissa flaska helt ändå...)

Idag hämtade Christopher och Theodor julsakerna i källaren också, wiho. Dags att pynta och få den härliga mysbelysningen!!


Redo för restaurang, check!

Inga kommentarer: