fredag 14 november 2014

Socialt liv

Ikväll känner jag mig lite skojfrisk i huvudet. Är trött och liksom skojar med mig själv. Haha, nä men Christopher är iväg och roar sig och får vara social och jag sitter som vanlig hemma med barnen. Theodor tog 45 min på sig att somna, Milton som sov hann vakna och jag missade första halvtimmen av idol. Mina små hjärtan förstörde min fina plan om att mysa i soffan och äta muffins..

Självklart ångrar jag inte mina barn och för det mesta vill jag vara med dem och mysa och sköta om. Meeen det hade varit uppfriskande att ha ett litet mer eget socialt liv också. Vill verkligen ha ett nytt jobb med förhoppningsvis lite roliga kollegor som hittar på något då och då. Just nu ammas det ju oftast minst varannan timme så nu finns ingen chans till egentid. Det är väl det som gör att det känns lite extra segt just nu, för även om jag skulle bli bjuden någonstans så kan jag ju inte gå. Stoora nackdelen med att amma, men det är ju en kort tid.. 

Och Christopher jobbar helgen ovkså så frågan är vad jag och avkomlingarna ska roa oss med?!

Milton för en stund sen. Han log massvis och var så söt. Men till kameran gav han denna neutrala min! ;)

Inga kommentarer: