onsdag 19 november 2014

Roxi 3 år

Idag var jag på roadtrip på förmiddagen. Jag lastade in barnen i bilen, åkte till Hovslätt och spanade in Netto, haha. Rör mig väldigt sällan åt det hållet i stan men jag kom rätt direkt, trots att jag inte hade en aning om var det låg. Men det kom typ precis efter avfarten så var väl inte så svårt. Jag har fattat det som att det kommer in lite roligare saker i den butiken i jämfört med de två andra här i närheten. Just nu var det inget särkilt jag var ute efter, men jag köpte i alla fall den första julklappen!

Sen i sena eftermiddagen kom Kajsa och Nimon på besök. Det var roligt med lite gäster tyckte både jag och Theodor. Nimon och Theodor verkar gå bra ihop. De lekte runt men ändå hyfsat lugna av sig. Söta barn, kul med lite kompisar!!

Nu tittar jag på tv och tar det lugnt. Imorgon funderar jag på och gå ner till stan och köpa lite strumpor till Theodor, han behöver fler par som inte har halkskydd under. Men jag har bannemig inga pengar kvar. Haa, nu slog det mig! Barnbidrag för 2 barn plus flerbarnstillägg  kommer imorgon, yeey!

Idag fyller förresten Roxi år, tre år. Jag hoppas på att kunna komma igång med agility med henne nu snart, hon behöver få lite roligt bara för henne. Stackarn har kommit i andra hand ett tag nu! Hon fick snuskig blötmat ikväll, det tyckte hon var supergott!

Roxi på ett hörn, hon vill gärna inte sitta allt för nära vagnen haha!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Ja det var jättekul för både mig och Nimon! Roligt att de i princip leker med varandra nu med :)

Linn sa...

Ja, kul!! :)