fredag 7 november 2014

Sova hela natten

Inatt sov Milton från 23-07, utan att amma eller vakna då. Himla skönt, tänk så kan han vara en såndär som sover hela natten från såhär liten? Snälla!! Haha.. Han sov först på mig och sen nära nära brevid mig på min arm. Han låg väl himlans skönt och tryggt så helt enkelt. 

Jag kan inte låta bli att tänka på rekommendationerna om att inte samsova. Alltså ska en följa det rådet kan det inte vara många som får mycket sömn alltså? Hur många barn vill ligga i egen säng och sova. Såklart är det barn som gör det, men långt ifrån en majoritet tänker jag? Milton vaknar i alla fall ofta om jag lägger ifrån mig honom, jag försöker oftast inte. Gött att ha honom nära, han sover och jag vaknar snabbt om han vill amma. Nu sover vi alla fyra i samma säng och alla får vi för det mesta sova bra. Skönt!!

Idag är det kladdkakans dag!!! Jag har gjort en chokladmoussetårta som har kladdkakabotten. Den ska avnjutas i bankeryd sen har jag tänkt!



Inga kommentarer: