söndag 9 november 2014

Snoooor

Detta snorande, det tar aldrig slut! Det bara rinner och rinner och det svider under näsan min efter allt snytande. Blä så trött på det. Och Theodor snorar lite också och Milton är med på ett litet hörn. Mysigt......

Idag har vi äntligen fått upp alla tavlor i vardagsrummet, en tavelvägg. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över hur snett och galet allt blev. Inte lätt att slå in spikarna i precis rätt höjd inte och jag och Christopher har inte riktigt tålamod nog till att vara sådär noggranna. Men sen så, i femtiden, i drömhuset, där ska allt göras med största noggrannhet och eftertänksamhet!!

Nu ska jag se någon serie och avnjuta någon form av choklad. Båda barnen sover, sköööönt!

Ja, retas inte! Det är roligare nu än när det bara satt två små tavlor i alla fall!
Theodor igår, han testade jeansjacka. Han såg så rolig ut, syns inte riktigt på bilden. Passformen var lite sådär nämligen! ;)
Lillebror går upp i vikt, check! Haha

Inga kommentarer: