onsdag 5 november 2014

onsdag

Nu har sjukan kommit ikapp mig också. Lite ont i halsen och trött i hela kroppen. Det hade nog inte blivit sämre om jag hade fått sova en aning mer men men, vi har inga barn som skriker på natten i alla fall. Ush mår dåligt av bara tanken på att Milton kan komma i perioder av att vakna typ varannan timme och skrika, ooorkar inte!

Föräldraskapet känns en anings bristande just nu. Lockar Theodor med ipaden så kan ska äta eller sitta still. Ger honom kakor för att han ska vara glad. Dock aldrig när han skriker efter det, där går gränsen. Haha får väl styra upp livet igen när vi alla är friska och glada. Nu vill jag jag bara ta det så lugnt det bara går!

Theodor alltså, tog kortet på honom nu och så skriker han meer meer. Jag ska alltså ta mer kort på honom haha.

Inga kommentarer: