fredag 27 februari 2015

sitta

Idag på morgonen trodde jag att mjölken runnit till lite bättre, men icke. Jag undrar om det är såhär det är när mjölken faktiskt anpassar sig efter barnets behov? Ja det verkar ju inte gå någon nöd på Milton men jag är rädd att det försvinner jättefort om det skulle gå väldigt långt mellan amningstillfällena eller så. Till min kropps försvar så har jag fortfarande mått lite sisådär. Så ja, kanske rinner det till imon...?

I helgen är Christopher iväg och spelar spel, så det är jag och barnen. Han har dessutom bilen så jag vet inte var jag ska göra imorgon. Eller jag har väl inget jag behöver bilen till, men ändå. Bada blir det i alla fall på morgonen!!

Milton har börjat sitta lite! Fast med skydd bakåt, faller han så faller han så att säga haha!

Inga kommentarer: