torsdag 2 september 2010

Fixat lite småsaker

Idag har jag fixat lite. Eftersom jag lyckades städa någorlunda i mitt rum igår så kan jag göra andra saker. Jag städade hos mormor, jag hämtade mina skolböcker som kommit, betalde dem, bakat kakor till släktkalas på söndag och hämtat en spegel från källaren. Eller det var Christopher som hämtade den för den var rätt tung. Nalle puh ska hjälpa mig att hänga upp den idag, så blir det lite mer fint ihop med nya bokhyllan.

Nu ska jag snart gå och jobba tre timmar. De tre timmarna det händes absolut minst på mitt jobb så kommer nog gå lite smått segt? Får duka extra fint eller nått till kvällsmaten!





Imorgon ska jag och Jennie fixa inför mitt party på kvällen. Ser nästan fram emot det mer än själva kalaset nu. Det kommer bli niiiice!!!

Inga kommentarer: