onsdag 15 september 2010

Hål i tanden osv.

Idag var jag hos tandläkaren som talade om för mig att jag hade ett hål. Jag fick även det förklarat för mig att jag måste börja använda tandtråd och tänka på att låta tänderna vila från mat 3 timmar mellan varje intag. Gött. Nästa vecka ska jag laga hålet. Trevlig utgift och trevligt att ta bedövningsspruta. Har aldrig gjort det förr, trots att jag lagat hål några gånger. Bara den inte är värre än sprutan i foten så går det nog bra..

Efter det var jag på apoteket och införskaffade sånhär tandtrådspetare. Köpte även handkräm och en kortisonsalva mot min uttorkning på fingrarna. Tog tag i ett problem sådär.

Klockan 14.00 var jag på ansiktsbehandling. Där fick jag det förklarat för mig att jag borde ta hand om mitt ansikte bättre. Jag måste börja återfukta. Mina porer var väldigt igentäppta, hon nämde cement. Hon vaxade även mina ögonbryn. Jag tyckte till en början att det ena blev lite väl smalt men har börjat vänja mig. Ser vårdat ut i alla fall. Jag får la köpa en återfuktningskräm imorgon då.

Pluggat har jag gjort också, det var rätt svårt och segt denna veckan.. blää

Inga kommentarer: