måndag 13 september 2010

Måndag

Idag blev jag inringd till Scandic på morgonen, så jag klev snällt upp och jobbade sex timmar. Hade säkert fått stanna mer egentligen meeen jag var tvungen att dra mig hemåt innan jag skulle ner till föreläsningen på min kurs. Jag kände lite stress och smsade min pojkvän Christopher och bad honom att laga middag tills jag kom hem. Det gjorde han också och jag blev bjuden på baconsås och spagetti. Det var gott, han har lärt sig bra med åren mhm!

Full rulle efter 8 arbetsdagar i sträck plus lite skola. Efter föreläsning städade jag mitt rum. För jag kan inte koncentrera mig på plugg om det är stökigt. Så nu är det gjort och nu renskriver jag mina anteckningar. Ska post-ita min lagbok också sen.

Klockan 22.00 är det ett "to be continued" avsnitt av Medium som jag bara måste se! Då ska jag ligga nerbäddad i min stoora säng (Christopher är i Bankeryd). Hejs!

Inga kommentarer: