fredag 10 september 2010

Fredag

Här är lite bilder från när vi var på Studion och åt. Blev inte så bra och så många bilder men ändå något. Det var supegott!



Till nästa vecka när jag ska till hundklubben så ska jag smörja in hela kroppen i myggmedel. Har tre myggbett i ansiktet, en i handen och typ två i hårbotten. Hemskt! Förresten höll jag på att hamna i en riktig fajt med en tant i min grupp igår. Fick behärska mig och bara gå där ifrån för det hade ändå inte lätt till något att argumentera (eftersom hon ändå inte skulle förstå). Men fly förbannad var jag. Och så är det en annan kvinna som alltid kommer till hundklubben när vi har vår träning och bara sitter och tittar och stööör med sina hundar. Stööörigt. Men för Loppan gick det bra igår i alla fall. Vi sprang oss varma och jag har nästan lite träningsvärk idag, se där ja! Hejshejs!


(bilden är från i lördags)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Men hallå! Varför bråkade ni??? Blir ju nyfiken ju!!!

Linn sa...

Aah komplicerat. Men i stora drag så körde hon bort mig från kombinationen jag hoppade på just då och bara började sänka hindrena medans jag fortfarande körde. (jag kunde kört bort henne men det var då jag behärskade mig!)