tisdag 21 september 2010

Liten shoppingtur med vännen min

Nu har jag och Jennie upptäckt nya h&m i city. Det var fint och fräscht men vi hittade inget att köpa.. På h&m på a6 hittade vi dock lite mer. Jag köpte två par öronhängen!

Nu ska jag väl plugga. Måste göra det, få in vad som gäller när det handlar om krediträtt. Och imorgon ska jag laga mitt hål i tanden också, buhuu :( .Har borrat förr men aldrig tagit en spruta. Christopher sa att sprutan är värre än att borra utan spruta. Aj? Jaja, tuur att man inte är spruträdd i alla fall!

Hejss

2 kommentarer:

Sandra sa...

För att lugna ner dig lite! Sprutan i munnen är den värsta jag tagit i hela mitt liv! ;) Just det ja, jag fick ta tre för att den hjälpte så långsamt! Ännu värre! Kul var det! Kul!

Linn sa...

mmmmh... vad trevligt det kommer bli... Jag vill mest inte ta spruta för jag vill inte bli ful och förlamad sen...