måndag 27 september 2010

Framöver

Igår såg jag och Christopher på en liten läskig/spännande film senare på kvällen, the uninvited. Det ledde till att jag somnade relativt sent vilket i sin tur ledde till att jag blev supertrött framåt dagen. Men efter två alvedon och några minuters vila så åkte jag på tre timmars föreläsning i eu-rätt. Så såg denna dagen ut!

Framöver har jag två veckor med mycket jobb vilket känns kanon. Till helgen kommer Elin hem från Lund och på lördag ska vi (jag, Elin och Sophia) spela nattbowling. Det blir skööj!

Imorgon har jag och Christopher kärleksdag. Vet inte hur många månader men ändå. Vi ska nog inte fira det man får väl börja hålla sig till hela år. Men kankse en extra puss..?hih Hejsvejs! :)

Jag och Chris för ett år sedan, typ. Snyggt vaaa? haha..

Inga kommentarer: