tisdag 14 september 2010

Imorgon..

Imorgon ska jag träffa mina två vännner Sophia och Anders och äta lunch. Jag kommer förhoppningsvis sova typ till klockan tio så för mig blir det nog mer frukost/lunch- brunch alltså? Ingen typisk brunch bara.. Klockan 13.40 ska jag till tandläkaren, första gången jag måste betala. Känns jobbigt. Ser det bra ut skippar jag nog typ nästa år. Varannat räcker haha! Efter det blir det ansiktsbehandling som jag fick av mina kusiner och moster i födelsedagspresent, det blir härligt! Har aldrig varit på det förut så ska bli spännande. Hoppas jag får ett fräscht ansikte..

Kanske man skulle förtidsrösta imorgon också? Så får man det gjort plus att jag slipper göra det på söndag när jag jobbar 12-20. Vi får väl se! Nu ska jag fortsätta se på idol! Kramelikram!

Inga kommentarer: