torsdag 9 september 2010

Inställd skola

Idag är mitt seminarium inställt så ingen skola för mig idag. Rätt skönt men ändå dumt, vill ju ha svaren på allt. Men det får jag väl senare sen. Men plugga blir det en sväng ändå ihop med min kamrat och sen ikväll drar jag iväg till hundklubben. Riktigt fullspäckad vecka denna veckan.

Igår var jag, mamma, nalle puh, jimmi och chrisotpher på Studion och åt mat. Det var väldigt fint, väldigt lyxigt, väldigt trevligt och väldigt gott. Jag åt entrecote med pommes och bea. Till efterätt en supergod varm chokladkaka med supergod vaniljglass på. Jag var såååå mätt så orkade knappt chokladsaken men ändå. Bra ställe det där, det var det. Tog några bilder, får se om någon blev fin isåfall kommer det upp sen! Nu ska jag se idol som jag missade igår!

Inga kommentarer: