tisdag 7 september 2010

Kort o gott

Idag har jag arbetat på en annan avdelning litegranna. Det gick väl bra men det kändes som att jag inte gjorde någon nytta knappt. Jag känner ju inte pensionärerna där så svårtsvårt..

Jag tog även ett extra pass på lördag så jobbar nu 07.00-20.00. Fet dag, när jag kommer hem är jag hundvakt i alla fall, det ska bli mysigt.

Efter jobbet cyklade jag ner till stan och mötte upp en tjej från min kurs. Vi gjorde instuderingsfrågor ihop och åt lite mat. Det var bra, vi blev nog lite klokare. Det visade sig att hon har en egen häst och också tänker söka till dietistlinjen. Vilket sammanträffande. Jag har ju ingen häst men jag gillar ju att rida och hästar i allmänhet.

Imorgon är jag ledig, då ska jag plugga..

Nu ska jag designa en snygg namnskylt som jag ska ha på jobbet. Hejdå

Inga kommentarer: