onsdag 6 februari 2013

36+6

Nu har vi det mesta klart tror jag inför bebisankomst. Man vill ju gärna passa på att fixa allt medan man är fri så att säga, men man kan ju kanske inte förutse riktigt allt man kan tänkas behöva eller vilja ha. Det viktigaste är laddat i alla fall. Lite kläder, skötbord och säng. Väskan har jag packat inför förlossningen och jag är redo att åka hehe. Idag är sista dagen som han räknas som prematur så det är bäst att vara laddad!! Någon förlossning verkar inte skymta än riktigt dock men det övas. Mycket sammandragningar, värst på kvällen och natten. Det strålar ofta ut ordentligt i ryggen också som inte är särskilt bekvämt. Att det kan bli så mycket extra obekvämt framåt natten och kvällen? Typiskt. Längtar efter en hel natts sömn i min egen kropp. Finns ju risk för att lite andra saker stör sen dock hehe!

Idag har jag hundbesök igen. Det är full lek här varvat med mys i soffan, perfekt. Annars är planerna idag att handla mat. Min mjölk är sluuut, alltså ingen oboy, buhu. I övrigt kanske det blir att titta på fotboll ikväll också? Är måttligt intresserad. Mest besviken över att Svergies mästerkock får utgå, illa!

Sängen har tagit plats i sovrummet nu. Det är lite kalt och tråkigt förtillfället men det får fixa sig med tiden!

Djuuur

Lite bra saker att ha..

Söt sak!

Blomman som jag fick förra veckan av Christopher står sig fortfarande! :)

Inga kommentarer: