torsdag 7 februari 2013

punktering..

Vilken dag det blev för mig! Jag begav mig ut och åkte först till maxi där Theodor hade fått paket. haha. Det var från en sida där man kunde fylla i sitt barns namn så då kom paketet i hans namn. Dock mina efternamn men ändå. Efter maxi for jag vidare till babyproffsen för att hämta nästa gratispaket. In, ut och vidare mot a6. På vägen dit tycker jag att det låter konstigt från bilen och att det går lite segt. Och jo, inte konstigt det. När jag stannar kan jag konstatera punktering på ena bakdäcket. Det däcket har strulat lite det sista och tydligen var det inte bara lite luft som behövdes fyllas på. Suck.. Jag gick in på a6 och handlade en liten massagegrej som jag hade tänkt i alla fall och tittade lite på h&m. Sen orkade jag inte titta i mer affärer så satte mig på soya och hejade på Jennie lite. Lyckligtvis var Joel iväg och gav blod så han var snäll och plockade upp mig och körde mig till mamma. Nalle puh kom hem sen så de åkte och bytte däck på bilen så jag kunde ta den hem. Medans de var och gjorde det gick jag till Lindgården och sa hej. Full fart på mig alltså!

Huuaaaa. En aktiv dag för mig, minst sagt. Sammandragningar har jag fått och mycket ryggont men inte mer än så. Ser absolut inte fram emot natten, känner redan obehag..

Detta fick jag i ett gratispaket från Goboken. Har väl i och med detta startat en prenumeration på detta som jag direkt kan säga upp. Men det kanske kan vara något att ha ändå? Får titta vad det kostar! Då får man böcker hem regelbundet utefter barnets ålder.
Ett paket från pampers!
Min massagesak för ryggen! Xi tyckte den var väldigt konstigt/intressant när den vibrerade haha!

Inga kommentarer: