måndag 25 februari 2013

Ny vecka

Inför igår natt funderade jag på hur jag skulle göra för att det skulle fungera som bäst med nattens amning. Jag kom fram till att jag skulle prova att gå upp med barnet och sitta och amma som jag brukar göra på dagen. För på dagen brukar ju amningen gå ganska smidigt. Detta gick minsann bra. Han åt vid 23 tiden innan vi la oss. Sen vaknade han vid lite i tre och sen vid sextiden. Han somnade fint efter amningen också! Skönt! Hoppas natten som kommer kan fungera lika bra..

Dagen har rullat på bra idag. Ett ganska vaket barn fram till 13 tiden, sen har han mest sovit. Ikväll vill jag försöka ta mig till h&m för att unna mig lite shopping. Det är clubdagar tills på onsdag nämligen! Tycker dock det känns väldigt läskigt att lämna honom en längre stund. Tänk om han vill äta när jag är borta? :( Inte lätt att vara mamma!

Idag fyller Theodor 2 veckor dessutom! Tiden går väldigt mycket fortare med ett barn utanför magen istället för i den!

Inga kommentarer: