fredag 22 februari 2013

Sömn

På dagen sover Theodor ofta flera timmar i sträck. Vaknar, äter, tittar lite ibland och sen sover igen. Lugn och fin. Men på natten är det annat. Det bökas och stökas mer och sova verkar inte finnas på kartan. Han är inte direkt otröstligt och han skriker och gråter inte särskilt mycket, men sova gör han inte heller. Han äter, somnar och vaknar så fort jag försöker lägga honom ifrån mig. Typiskt att det ska vara så på natten, då man på dagen kan slänga runt med honom lite hur som helst utan att han vaknar. Han har vänt lite på dygnet tycker jag. Vet inte om det skulle hjälpa att försöka väcka honom mer på dagen..

Igår träffade Theodor sin gammel-gammelmormor. Inte dåligt! Fem generationer! Han sov dock igenom hela besöket hehe!

Idag är det sol och jag skulle vilja gå ut på en promenad med vagnen för första gången. Vi får se om vi lyckas få till det. Annars får det bli imon, har hört att det ska vara sol då också!

Eftersom vi har en iPad nu så använder jag inte datorn så mycket. Och det är ju där jag har bilder. Så det kommer bilder framöver! :)

Inga kommentarer: