fredag 1 februari 2013

tröstpresent och hundvakt

Idag började dagen dååligt. En jobbig natt och på morgonen kändes det hopplöst. Det är svårt att sova, obehagligt, gör ont plus att jag mådde illa hela gårdagen och natten. Som tur är så är dagarna inte lika farliga men när man sover dåligt så sätter det sina spår. Jag tyckte synd om mig själv i alla fall så bestämde mig för att ge mig själv en present! Jag gick till Anna K och köpte en ljusbricka som jag tittat på tidigare. Nöjd! När jag ändå var ute gick jag till hemköp och köpte mig lite fredagsgott.

Annars är jag lite hundvakt idag vilket är mysigt. Lite extra sällskap i soffan. Xi har blivit mer gosig den senaste tiden, meen hon kommer aldrig bli en hund! En hund är alltid en hund! Förövrigt har de nog rätt roligt ihop. Xi blir inte lika attackerad som hon brukar bli av Truls och Loppan!







Inga kommentarer: