torsdag 20 juni 2013

En solig dag

Godkväll! Idag stack jag ner till stan på förmiddagen för att försöka hitta det jag sökte igår. Jag kom hem med både klänning, shorts och decubal. Shortsen var i storlek 74, men jag tyckte de såg ganska små ut så jag slog till. Och mycket riktigt, de satt ganska bra på lillkillen. Han som annars mest har storlek 56 i byxor än. Konstigt med storlekar!

Sen åkte familjen till axamo för att sola. Men typiskt nog var det alldeles molnigt där.. Och hungriga som vi var åkte vi in till stan och köpte hamburgare på Munchies. Det var på tiden, vi har inte varit där tidigare nämligen. Jag var inte överväldigad av maten, men visst var det gott. Bättre än McD! ;) Sen chillade vi en stund i liljeholmsparken tills det blev lite molnigt igen. Hemma sen har jag varit trött och legat i soffan och tittat på Pretty little liars. Har precis börjat titta på serien och än så länge är det spännande och bra!!

Nu ska jag sova, passa på. Theodor har börjar vakna oftare på natten igen och det känns i huvudet under dagen kan jag säga! Godnatt!

Inga kommentarer: