lördag 29 juni 2013

Party

Igår var jag och Christopher på rosenlund och bakade cakepops! Det var typ första gången jag gjorde det och jag tittade på litet tutorials innan för att få tips. De blev väl inte perfekta, men ändå ok!
På kvällen igår var det överraskningsfest för Jimi, Christophers mammas sambo, som fyller 30 år. Theodor var en snäll unge hela kvällen, han hängde med mig runt och var för det mesta glad och log åt massa tokiga människor. Under graviditeten och nu efter har jag väldigt svårt för rökning. Jag mår illa av lukten och jag vill inte att Theodor ska utsättas det minsta. Alla rökte ju givetvis ute igår och perfekt på alla sätt men det kommer ändå en lukt och ush. Det känns som folks andedräkt skadar mitt barn typ haha. Nä nu överdriver jag men rökning och barn är verkligen big NONO!!
Men det var en trevlig fest men vid 22 kände jag mig tvungen att bege mig. Bäst att komma hem tills Theodor somnar för natten och jag behöver ju också få min nattsömn. För jo, vid 06 låg den lilla killen och sprakade hejvillt bredvid sin mor! Upp och hoppa!

Idag ska det förberedas inför kalaset. Jag har varit orolig hela veckan att jag ska bli sjuk eller få mjölkstockning till helgen så jag inte ska orka något. Men än så länge verkar det lugnt. Jag får se till att ha med mig pumpen så jag kan kontrollera mjölken som fortfarande sprutar ut. Och en ständigt öm vårta. Denna mysiga amning alltså, mmmmmm!

Inga kommentarer: