onsdag 19 juni 2013

Misslyckad shopping

Idag har jag, Joel, Christopher och Theodor varit på a6. En ganska dålig runda. Christopher hittade löpar-kalsonger i alla fall, så det var ju bra. Annars var jag ute efter ett par finare shorts till Theodor till namnkalaset, men hittade inga lämpliga. Bara på polarn och pyret, men så himla dyrt. Jag ville även ha något fint att ha på mig till kalaset, men hittade inget. Får gå lite i veckan och spana i lugn och ro mitt på dagen. Vi var även på eko och tänkte se om det fanns några tjusiga servetter eller så men nej, inget passande. Känns deppigt nu när vi kom hem utan det vi behövde.. 

Nu har Teddy fått gröt både idag och igår. Han tycker det är konstigt men ler i alla fall när han har det i munnen. Känns som ett gott tecken! Såret är typ borta på vårtan också och jag får verkligen tacka bröstluftarna som jag hade här hemma. Känns som det aldrig hade läkt utan dem!

Imorgon hoppas jag på sol för då ska familjen åka till axamosjön och sola och bada! Men det blir säkert moln.. Då kanske jag kan gå till stan imorgon istället. Tänk om Theodor hade tagit flaskan, då hade jag kunnat gå och strosa så länge jag ville utan att känna mig stressad hem. Jädra unge va, hur svårt ska det va!! 

Haha han är så söt nu. Nu ligger han på golvet och provar lite olika ljud. Han har börjat ta lite ljusare toner ibland. Så fin den där jädra ungen!

Inga kommentarer: