onsdag 26 juni 2013

Snart namnkalas

Hej och hå mitt i veckan! Nu är vi mitt i förberedelserna för Theodors namnkalas. Sandra var i jkpg i helgen så vi började baka, planera och fixa med dekoration. Till helgen kommer hon igen och då blir det fullt ös. Jag tror det kommer bli jättefint och Theodor och Christopher kommer vara så snygga tillsammans!

Idag ska jag gå och betala lokalen som vi ska vara i. Jag har tänkt ta Teddy i selen då det var ganska opraktiskt att komma in där med vagnen. Men han sover och det regnar, så inte bästa förutsättningar, men ändå. Det får bli regnjacka och paraply!

Annars får vi se vad vi gör idag. Kanske åka till mamma en sväng eller bara ligga i soffan och se Pretty little liars. På tal om serier, på söndag har Dexter premiär, sista säsongen! Så spännande, så kul. Bästa serien!!

Inga kommentarer: