måndag 17 juni 2013

stackars mig igen

Idag är vädret strålande och jag har på håret kunnat äta frukost. Mer har jag inte gjort ännu. Istället har jag gråtit ikapp med Theodor. Han har skrikit, gråtit och gnällt och jag har fått någon form av mjölkstockning/mjölkstas, igeen. Svinont i bröstet och dessutom sårig bröstvårta på det bröstet. Så jag vill att han ska äta för att det ska lätta i bröstet men när han äter gör det så ont att jag börjar gråta. Jag får typ bita mig i tungan för att vara tyst så jag inte stör Theodor, så han kan fortsätta äta liksom. Buuhuuuuu

Om man bara kunde amma på ett bröst så hade jag nog nästan kunnat tycka det var mysigt. Men det blir väl lite tokigt. Hade Theodor tagit flaskan hade jag nog seriöst övervägt att börja sluta amma, men nu blir det ju jättesvårt. Ljus i tunneln, han är inte så liten mer. Snart ska han börja få smaka på riktig mat. Hoppas han gillar't!

Theodor får massage av Sixten! (eller inte kanske haha)

Inga kommentarer: