tisdag 18 juni 2013

Rosa och blått

Perfekt väder återigen och jag har åtminstone legat en liten stund på balkongen i solen. När man mår lite halvdåligt behöver en sova mycket och det har jag inte riktigt fått göra. När jag var uppe inatt vid ett och sen fick stiga upp för morgon 05.30 var jag sjukt trött och även illamående och yr. Men det var bara att mata, yey. Första matningen stod jag ut i 10 minuter på det onda bröstet, sen fick det bli det andra. Det gör så svinigt ont! Sen på morgonen kunde jag helt enkelt inte. Jag försökte lägga till Theodor men när han skulle ta tag så ryckte jag bort honom haha. Fy! Nu under dagen har det gått lite bättre som tur är, det gör väl extra ont när man inte känner sig riktigt pigg i övrigt! Vi sov lite till på morgonen sen jag och Theodor så nu är jag hyffsat utvilad och det gör inte riktigt lika ont. Vi ska i alla fall inhandla lite barngröt nu så ska han få börja smaka sig fram en aning och tillslut kanske ersätta mål. Jag är verkligen för att amma mitt barn, men nu har det gått fyra månader av diverse krångel så nu ser jag verkligen fram att få sluta! Och kanske få lite mer frihet!

Kom och tänka på det här klippet idag. Hon är ju awesome! Blått och rosa alltså, typiska bebisfärgerna. Vad man än ska handla kan man räkna med att rosa och blått finns. Rosa blått rosa blått rosa blått. Är man ute efter en soldräkt finns det i rosa och blått, vill man ha en jacka finns det i rosa och blått. Vi köper ju både rosa och blått till Theodor men jag börja tröttna på dessa färger en anings!







Inga kommentarer: