lördag 1 juni 2013

Theodors önskelista

Hej!
Idag är det juni och i slutet av denna månaden ska Theodor har namnkalas! Så för framför allt släkten då så kommer här en liten önskelista som jag har hjälpt Theodor att sätta ihop.
Det jag har bilder på eller länkar till är bara för inspiration och sådant vi tycker är fint. Behöver ju inte vara exakt det bäddsetet eller just den bodyn osv.

Ok, hittar ingen bild men en mugghållare till vagnen!




Roliga leksaker! Saker som är i trä och tyg tycker vi är bäst!


Påslakanset är trevligt. Det på bilden hittade jag här!
 


Solskydd till vagnen, typ ett sådant på bilden. Obs, inte parasoll!!
Matstol, gärna i trä!

Bodys, byxor, pyjamas, dregglisar osv. Till exempel Lindex och KappAhl har fina och bra kläder. Theodor använder kläder i alla regnbågens färger! Storlek 68 eller större på överdelar, 62 eller större på byxor. Har faktiskt ingen aning vilken fotstorlek han har...



Mobiler till både spjälsäng och en som man kan ha över skötbordet. Den på bilden är fin (men överdrivet dyr). Men vi tycker det är fint när det är gjort av tyg eller trä, hellre än plast! :)
 
 

 
Vill även passa på att uppmuntra er att hjälpa andra barn i världen. Theodor har det så bra man kan ha det egentligen medan andra barn inte har tillgång till vatten, vaccin, skola, leksaker med mera med mera! Jag är världsförälder hos unicef och där kan man köpa gåvor. Vi skulle verkligen uppskatta om man även (eller istället) valde att ge ett litet bidrag där (eller på något liknande ställe), det finns gåvor i flera olika prisklasser! Även det minsta bidrag gör skillnad!
 
 
Jag ska lägga till fler saker om jag kommer på något..
 
 Annars är presentkort som alltid uppskattat på till exempel Lindex, Lilla violen, KappAhl eller Åhléns.
 
Kram från Theodor och hans föräldrar!
 

1 kommentar:

UNICEF Sverige sa...

Hej!
Stort tack för att du tipsar om oss och för ditt stöd som Världsförälder!
/Mvh Jenny på UNICEF Sverige