onsdag 16 april 2014

Barnvakt under kvällstid, någon? ;)

Idag upptäckte jag att en kindtand, ja måste det vara?? har ploppat upp i Theodors mun. Han har ju vaknat på nätterna mer det senaste och varit ledsen och detta är väl anledningen. Hoppas det är det ändå, det går ju liksom över. Men stackarn det måste göra ont!!

Christopher avslöjade även att han jobbar kväll nästa vecka.. Vet inte om jag har tittat fel på hans schema eller vad som har hänt, men det var inte bra. Har två jobbkvällar nästa vecka plus hundkurs. Vill egentligen inte ställa in något, men verkligen inte hundkurs. Betalar ändå endel cash för kursen så då ska jag bannemig få del av allt också hehe. Ja vi får väl se hur vi kan få ihop med barnvakt. Det blir ju under läggtid så inte lika attraktivt läge direkt....

Nu hoppas jag mig läggning av Theodor ska gå bra. Jag har varit på jobbet tre kvällar i rad nu så det var till och med längesen vi hade en kväll ihop. Så tokigt då! ;)


Inga kommentarer: