tisdag 15 april 2014

Portad vid dörren

Meh hallå hur ska vi kunna komma på ett namn till lille barnet? Vill hitta det perfekta som känns heelt rätt. Ett som jag känner hör ihop med Theodor. Men hur ska det komma till mig? Har ett namn som hade varit bra, men så heter en person redan det som står oss allt för nära, så då ryker det. Hmmmm. Jajaja bara april än!

Idag har vi träffat mamma och vi tänkte försöka äta på Olgas hus. Visst att det inte var direkt barnanpassat men barnvagnar portades tydligen i dörren. En känner sig sjukt ovälkommen då och jag känner mycket lite för att gå dit igen utan vagn. Theodor är ju mitt barn och sover han i vagnen kan jag inte ställa honom på gatan.. Det fick bli annan mat idag på Salotto, där fick vagnen så fint komma med, så det så!

Sedan tog vi en tur på stan vilket gjorde mig helt slut. Direkt efter var det även dags för jobb och kvällen har gått i ett. Men allt gick bra och nu sitter jag i soffan och laddar för att borsta tänderna! Heja mig!

Förresten, var får en tag i påskris? Skogen?


Inga kommentarer: