måndag 7 april 2014

Ser ung ut

Ofta när jag berättar min ålder för personer som inte vet den sen innan blir reaktionen att jag ser såå mycket yngre ut. Vissa tycker några år yngre, medan vissa drar till med sådär 15 år. Alltså va? 

Det gör väl inget att folk tycker jag ser ung ut, ingen nyhet för mig. Så har det varit i hela mitt liv, min längd är väl högst medverkande. Och jag vet ju själv hur svårt det kan var att bedömma någon annans ålder. Men måste en reagera så starkt? Typ: vaaaaaa???? Du ser mycket yngre ut!!!! Hur ska jag svara på det? Som vanligt skrattar jag inte åt sådant jag inte tycker är kul så stämningen blir lätt lite stel. Men hey, jag kan ju inte hjälpa när jag är född?.. ;)

Haha! Ja ju äldre en blir desto roligare blir det väl att fortsätta se ung ut. Kanske? 

Så hur gammal ser jag ut??? Mest konstig ut

Den här kommentaren om min längd kommer ju regelbundet numera också: oj oj nu är snart Theodor lika stor som du ju ha haa. Alltså jag räknar med att Theodor kommer växa om mig men än är han iaf hälften av mig längdmässigt. Inte så hemskt snart han är större än vad jag är? Men allt är väl relativt antar jag.

Inga kommentarer: