lördag 26 april 2014

Nu börjar det kännas mer..

Idag känns det som att jag har kommit till någon slags brytpunkt i graviditeten. Innan har det inte direkt påverkat mig (mer än illamående och så då), men nu börjar det besvära lite. Det är jobbigare att böja sig ner, bära Theodor och jag känner ett tryck mot svanskotan. Sammandragningar har jag känt sen vecka 13 och när de kommer trycker det mot urinblåsan=kissnödig! Och så denna nästäppa sen dag ett.. Ush hur ska jag orka med mig själv och Theodor? Att lägga ner Theodor i spjälsängen är också jobbigt, magen kommer mitt i vägen när jag ska böja mig hehe. Skönt att Christopher har semester i sommar sådär när det börjar bli mer och mer påfrestande..

Lille Tedde har varit ganska gnällig idag och mittnoå dagen märkte jag att ytterligare en kindtand har spruckit genom. Inte konstigt att han varit sur! Undrar om det är fler tänder som ligger och lurar eller om det är lugnt ett tag nu?

I helgen kusin Sixten med familj på besök! Mysigt!

Inga kommentarer: