onsdag 30 april 2014

Tänder och sjukdom

I helgen kom tänder för Theodor och så har det fortsätt. Tre kindtänder har trängt igenom och i förrgår grät han massor och det börjar blöda. En hörntand tycker jag mig också kunna skymta att vara på väg upp..

Och så som plus i kanten rinner hans näsa för fullt och han har feber. Natten gick ändå bra även om dagen startade nyss, 05.45.. Alltid jobbigt med sjuka. Både för Theodor själv och för mig som ska ta hand om honom. Och så vet en inte hur länge det håller i sig och om jag själv blir sjuk också. Orkar iiiinte!! Hoppas på det bästa för i helgen ska jag jobba och Theodor ska vara hos barnvakt..

Igår var vi i Stadsparken och fika och njöt av solen. På eftermiddagen spontanshoppade jag skor till Tedde, det var ju 20% rabatt! ;)

Inga kommentarer: