tisdag 1 april 2014

Billig sulky!

Så igår var Theodors dag upp och ner. Åt dåligt, var allmänt gnällig och hade svårt att sova. Han blåssade upp i ansiktet också, men det blev bättre igen efter en kort promenad (där han somnade). Ja, frågan är om han fick i sig något han inte tål eller om det bara var ett resultat av att han inte har varit helt kry? Mycket ältande om dessa utslag! Ska nog gå till bibblan och leta upp en bok om allergi, vill ha fakta!!

Igår köpte jag den där sulkyn i alla fall. 199kr på city gross, finns i grå och grön. Verkligen enklaste varianten men jag ska mest ha den om jag kanske bara ska ner till bilen med både hund och väskor, eller tex babysim. Vagnen känns onödig att släpa med då och på vissa ställen vågar jag inte ställa den obevakad. Denna sulky kan jag slänga med lite hur som, perfekt!

Theodor verkade tycka det var kul att åka sulky. Han gillar nog även nya vagnen, han sitter himlans bra i den! :)

2 kommentarer:

jasmin sa...

Tack snälla för tipset om sulkyn!! Du räddade vår dag! Letade som en galning efter en enkel sulky och den billigaste kostade 350 kr. På tok för mkt tyckte vi som egentligen skulle köpa en för 600 på barnens land.
Jag googlade i ett sista desperat försök och hittade hit :-) dagen innan vår resa! Kommer använda vagnen till min 1,5 åring på flygplatsen.

Varma hälsningar till er! Hoppas han kryade på sig din lilla ängel

Linn sa...

Det var ju tur då!! Det är ju ingen superkvalitet, men helt klart användbart till enklare tillfällen! :)