onsdag 2 april 2014

En dag

Idag har jag gjort mitt bästa för att dagen skulle gå bra med Theodor. Små portioner mat innehållande sådant som kan vara ganska skonsamt för magen. Vi har varit ute en del (han gillar att åka vagn) och handlat lite, rastat hunden. Han sov länge på dagen och då kunde jag laga mat och även lämna matlåda till Christopher.

Jo dagen har än gått bra, förutom att Theodor är inne på sin tredje outfit för idag. Två bajsblöjor som spred sig så att säga.. Då blev han lite ledsen, men annars gått bra. Puuuh.. I eftermiddags gick vi upp till Stadsparken, gungande lite och jag hade tänkt släppa Roxi i hundhagen och öva med henne. Men det var såklart massa andra hundar där idag, typiskt..

Nu har jag precis slukat i mig en smoothie och Christopher har kommit hem. Nu tycker jag nog att jag ska få lägga mig i soffan och se ett helt avsnitt av en serie utan  att bli störd! Visst??

Vi tittade på massa djur
Theodor fick en blomma!

Inga kommentarer: