torsdag 31 januari 2013

Klaga

Nu sitter jag i soffan med värmefilten och har precis ätit frukost. Natten har varit mindre bra. Hade svårt att somna och har vaknat flera gånger. Alltid är det nåt, nästäppa, kissenödig, svettig eller sammandragning. Eller helt enkelt en vanlig bebis som är vaken.

Även om jag vet att det är många som har det värre än mig så är det segt nu. Stor mage, mycket sammandragningar med ryggvärk och andra små smärtor. Jag är uttråkad men orkar inte göra så mycket. Att jag skulle leva såhär i ca fyra veckor (eller mer....) känns fruktansvärt och sååå tråkigt. Om en vecka räknas han som klar, kom kom!!!

Igår tittade jag på En unge i minuten och Greys typ hela dagen. Haha inte att rekommendera mig själv egentligen. Båda programmen är som gjorda för gråtfest!

Inga kommentarer: