fredag 14 februari 2014

Cellprov nr. 1

Efter att igår ha somnat innan 22 och sen vakna 07.18 av mig själv, innan Theodor, utan att ha vaknat en enda gång på natten, så kände jag mig pigg och glad imorse!

Vid 10.00 var vi på biltema för att köpa billiga pennor som går att skriva med på tyg. Theodor ska få en personlig tröja nämligen! :) Sen for vi vidare till maxi och handlade lite alla hjärtans dag gott och tårtor med mera till kalas imon. Så effektiv, och klockan var sen bara strax efter 11!

Theodor somnade och sov längre än vad jag hade tänkt. 12.45 hade jag en tid att passa och vi fick gå utan att han hade ätit. Han vaknade, men höll humöret och jag fick ett cellprov taget. Första gången för lilla mig, men det gick såklart bra. Theodor fick sitta på min mage under tiden. Senast jag låg med benen i vädret sådär var Theodor en anings smidigare att ha på bröstet. Det var ju på efterkontrollen efter förlossningen så då
var han bara ca 6 veckor!

Jaha snart ska vi väl duka fram chips, dipp och choklad för myskväll. Theodor lär nog vara vaken en stund till, hoppa han håller humöret bara hehe!

Puss? Haha fräscha

Inga kommentarer: