fredag 28 februari 2014

Det gick bra!

Hundkursen gick fint! Första gången nu var det myyycket prat, men det var väl vad en kan förvänta sig. Det var en blandning på folk och hundar, och skulle vi bakanta oss med någon så bodde nästan alla ganska centralt, och det är ju kul i så fall.

Nu har vi några ganska enkla övningar i läxa. Perfekt för mig som känner mig hjärndöd när det kommer till träningar utöver det vanliga, som att gå fint i kopplet och stanna typ haha. Ska bara se till att öva i lite olika miljöer också. Kul kul. En övning vi provade lite igår så tycker jag Roxi var duktig. Hon fattade snabbt vad som gällde. :) *stolt matte*

Theodor skötte sig fint med mormor. Hade varit glad, ätit bra och somnat när jag hade tänkt. Skönt för mig att han sov gott, för kursen höll på i två och en halv timme så jag var död när jag kom hem. Är inte van vid att aktivera mig och behöva lyssna på saker. ;) 05 blev det morgon idag dock så nu har han väl förstört sina fina rutiner igen.. Att hålla honom vaken till 12-13 nu känns ju omöjligt......

Inga kommentarer: