torsdag 13 februari 2014

Lite länkar

Så Blondinbella har igen skrivit två inlägg om feminism. Hon talar väldigt illa om feminismen och det mesta tycker jag, liksom många andra, är bara helt galet osant och fördomsfullt. Hon har dock fått ganska mycket svar på tal, skönt tänker jag, då det är många som läser Blondinbellas blogg och tar hennes ord för sanning då de ser upp till henne. Men så slår det mig också att många som läser hennes blogg inte läser alla svar-på-tal-bloggarna..

HÄR, HÄRHÄR och HÄR kan du läsa en annan syn på saken. Kanske orkar du inte läsa alla, men kanske en..

Det kanske inte är så många som läser min lilla blogg som även läser Blodinbellas blogg, men kanske 1 eller 2? :)

Storbloggaren Kenza har ju fattat galoppen. Hon skriver kanske inte så mycket rakt ut i bloggen, men det lyser igenom tydligt ändå!


frustration

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Bra skrivet! Hoppas många kollar in länkarna! Jag läser hennes blogg då och då (av nån konstig anledning) och kommenterar där ibland. Blev skitarg över de där inläggen.. :(

Linn sa...

Ja ush.. Och att så många håller med henne. :(