onsdag 5 februari 2014

Nymo ❤️

Jag älskar nyhetsmorgon haha. Det är perfekta starten på dagen och alldeles lagom långt. Och alltid är det något roligt eller något intressant och se eller höra. Idag var det roligt att se Roy Fares baka cheesecake och nyttigt att se vad en ska göra om ett barn inte får luft. Det går inte höra och se för många gånger!

Nu är nymo slut, snyft. Ska ta tag i mitt förkylda barn och klä honom. Kan ju inte ha pyjamas alla dagar bara för en är förkyld. Vi måste ju gå ut med hunden snart också och då kan det ju vara bra med kläder på sig!

Igår bakade jag kladdkaka, såå gott!
Vi häromdagen. Min mysiga morgonrock har även kommit till ordentligt användning nu också. För hängde den mest, fanns aldrig passande tid för den. Nu har jag den varje morgon till nymo! 😃

Inga kommentarer: