tisdag 18 februari 2014

Vill äta

Theodor har väckt mig vid 06 ett gäng dagar nu och jag börjar känna mig trött. Han sover visserligen oftast hela nätterna, men jag är trött ändå. 06 är för tidigt lille vän! Detta gör att jag även blir lite illamående på dagarna och att äta blir inte lika roligt. Är besviken på det, jag älskar att äta. Längtar tills jag blir hungrig så det passar sig att äta. Nu har det inte känts gott på hela dagen, så trist.. Vill bara gå och lägga mig. Men istället känner jag en lukt som säger: du måste byta blöja på ditt barn, ush!

Idag var vi på bvc. Två sprutor tagna och jag hoppas han slipper reagera på dem. Han var inte glad när det stack i alla fall, mycket ledsen! :(

Kusinerna i helgen. Så söta!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hihi känner igen mig ...konstant hungrig .kram och ha en skön kväll

Linn sa...

Så himla gött att äta!! Tack detsamma :)