lördag 8 februari 2014

Svullna ögon och fläskläpp

Idag när jag kikade in till en vaken Theodor vid 06.30 undrade jag vem det var i sängen. Nää, men nästan. Hans ögonlock hade svullnat upp så han såg knappt ut. Han är ju förkyld och så har katten Xi tagit förmiddagsvila på hans huvudkudde, så det kanske var en kombo där. Han var inte röd eller något så ja, vet inte vad det var riktigt. Såg lite tokigt ut. Min största skräck är typ att han blir allergisk mot pälsdjur.......
Han var ju glad och så och under morgon kröp han runt på golvet. Han var i full fart att krypa till mig när han råkar sätta handen på ett papper. Handen glider snabbt iväg och ansiktet far rakt ner i golvet. Fläskläpp på det! Typiskt..

Annars har han haft en bra dag. Vi har varit hos min mamma och ätit lite middag, lite kalas. Han gick kanske 5 stabila steg idag också, bäst hittills. Han är dock ivrig och slänger sig så fort han kan, eller sätter sig på rumpan.. Jaja det kommer när han är redo!!

Nu ska jag se QX-galan, äta choklad och snyta min näsa som bara rinner och rinner...


Förresten, vill någon testa en matkasse från city gross så säg till. Då får du 100kr rabatt!! Vi är jättenöjda här hemma. Det finns lite olika varianter, kolla hemsidan. :)

Inga kommentarer: