fredag 28 februari 2014

Gravidkudde

Har beställt denna: 
Under förra graviditeten tänkte jag mycket på det, men kändes onödigt att köpa en när jag ändå inte hade så många veckor kvar. Så nu slår jag till tidigt, tror den kommer vara härlig att ha. Kudde mellan benen är ju ett måste senare, känner redan nu att det börjar behövas. :)

Nu börjar jag även känna en hård "boll" långt ner i magen. Ibland känns det som att jag känner att rör sig i magen, men så otydligt än ju. Kan lika väl vara lite tarmrörelser. Jaja, det kommer tids nog. Tycker nästan ibland att det känns som superkorta sammandragningar i magen? Gör ju inte ont eller är obehagligt men det spänner till lite. Kan en få sammandragningar i vecka 13??? Haha

10 kommentarer:

Kajsa sa...

Åh den ser jätteskön ut!! Haha jag har helst alltid en kudde mellan benen nu för tiden. Vande mig när jag var gravid och nu kan jag inte gå tillbaka ;)

Linn sa...

Visst?? Den finns även i dubbelvariant eller vad man ska säga, så kan man bara vända sig om och då finns samma stora kudde där. Men det skulle ta allt för mycket plats i sängen tänkte jag, speciellt om Theodor sover hos oss hehe!

Unknown sa...

Jag tycker den såg super mysig ut. Skulle jag lätt kunna ha även om jag inte är gravid. Löp och köp Linn!

Linn sa...

Köp en Tina! Min är redan på väg! ;)

Full av tankar sa...

Hej! Var köpte du din kudde? Har surfat runt en bra stund nu men inte hittat någon...:(

Linn sa...

Hallå! Jag köpte den på gravidkudde..nu. Liknande kudde finns på barnparadiset.se också, fast när jag skulle köpa var den tillfälligt slut där! Hoppas du hittar! :)

Linn sa...

Oj en punkt för mycket där.. Gravidkudde.nu!

Fulll av tankar sa...

Tack! Är den liksom mjuk som en vanlig kudde eller är det mer saccosäck över det hela?

Linn sa...

Ja den är som en kudde, mjuk och skön hela en. Fast ganska stabil i materialet så den håller formen så man inte sjunker ner för mycket eller så. :)

Full av tankar sa...

Perfekt! Tack igen! :)