torsdag 6 februari 2014

Mat

Självklart har jag också blivit förkyld och jag tycker det är jättejobbigt. Att jag dessutom har halvsovit i soffan de senaste nätterna med Theodor i knät gör inte saken bättre. Inatt skrek han i vad som kändes som timmar. Jag orkar bara inte stå upp med honom, är så slut mitt i natten. Så han skriker och skriker och jah växlar mellan att försöka lugna, få smått panik och att slumra.. Jaja!!

Christopher ska på hockey ikväll så innan dess har jag tänkt att vi ska laga mat. Vi har matkasse så vad vi ska laga är lätt. Men så ska det göras också.. Idag lagade jag egen mat till Theodor som han gapade stort till, vad jag jag blev. Pasta med lax och havregrädde. Ville använda sån risioni(vad heter det??) men det stod att det kunde innehålla spår av ägg, så jag vågade inte. Tusan!

Förresten så har jag och min kusin nu fått chans att anmäla oss till babysim på ett annat ställe där vi med all sannolikhet får plats. Jönköping hotell och konferens hade tydligen det. De har ingen info om det på hemsidan så inte lätt att veta. Men tur för oss! Hoppas det blir bra, huvudsaken är att vi får leka lite i vattnet. Och lite billigare var det dessutom, tiiihiii

Inga kommentarer: