måndag 31 mars 2014

Helgen

En helg i full fart fast ändå inte. I lördags jobbade jag 12-20 och när jag kom hem och fick Theodors dag beskriven för mig kändes det inte helt ok. Jag kände på honom när han sov och han var vaaarm. Men han fick ju fortsätta sova, även ml jag helst hade velat ha honom bredvid mig när han är sjuk. Men han vakande vid 01.30 och var ledsen tills han lyckades somna igen vid kanske 05 (obs, klockomställning inräknat).

Jaha söndagen var han lite halvglad men febern lade sig i alla fall. Jag jobbade kvällen igen och Theodor fick mellanlanda lite hos min mamma för Christopher var iväg och fiskade. Hemma till 21.30 var jag och då hade Theodor precis först kräkts och sedan skrikit läänge. Men det var nog troligtvis ingen magsjuka, tuuuur!!! Inatt bökade han endel i sängen men vi tog morgon 08.00! Vakande med honom mellan mina ben med huvudet ner mot fötterna haha. 

Idag ska här städas, tanka bilen och kolla efter sulky. Även tänk gå till Stadsparken och öva på inkallning med Roxi. :)

Igår kände jag även tydligt, några gånger i rad, hur bebisen rörde sig i magen. Så skööönt! Men jag tror det är en väldigt stillsam bebis jag! :)

Haha tjockis

Inga kommentarer: