torsdag 1 maj 2014

Gå baklänges

Nu efter halvtid börjar jag längta lite extra efter mitt barn. Känns lite lugnare än med Theodor, inte riktigt lika ivrig, men ändå. Jag är absolut inte rädd för förlossningen men ibland har jag känt typ joobbiiiigt att behöva gå igenom det där igen. Men nu är jag bara peppad, vill veta hur det ska bli denna gången. Hoppas det går foooort (inte för fort, men alldeles sådär lagom!). Vattenavgång, åka in, få värkar som snabbt blir krystvärkar och så snabbt ett barn ute. En kan ju hoppas i alla fall? ;)

Nu har jag bestämt vad jag vill att han ska heta också. Troor Christopher går med på det men han verkar inte helt såld än. Han vill ju ha ett av sina förslag som jag inte riktigt känner för hehe. Vi får se vad han blir för en!

Theodor har börjat med två nya saker. Igår började han gå baklänges, haha superkul och farligt eftersom han inte ser var han går. Och så kommer han ibland och sätter sig i mitt knä och börjar teckna med fingrarna att vi ska sjunga imse vimse spindel. Plutten. Förkylningen börjar bli bättre för honom men jag tror det kan vara en till tand på G idag. Yeey.. Min hals svider lite också och ingen colizin har jag hemma. Hoppas varm oboy gör susen.....

Inga kommentarer: