tisdag 3 februari 2015

Bvc

Idag ringde jag bvc och fick ta 5månaderskontrollen tidigare pga svampen. Vi fick behandling och nu ska Milton få medicin i munnen i några veckor. Och jag ska också behandla mig men det känns i alla fall bättre nu, tack och lov. Jag kan amma på båda sidor utan problem, himla skönt!

Bvc-besöket gick i övrigt bra med två sprutor. Stackarn skrek jättemycket.. Han har planat ut lite i sin kurva och har inte växt särskilt mycket på varken längden eller vikt, men inga konstigheter än. Rund och go i kroppen! Ska han bli den lille lillebrodern tro? Eller Theodor kanske inte heller är så stor, jag har inte så bra koll. Träffar ju inte så många andra barn i hans ålder. Och det hinner väl ändra sig mycket under åren också..

Idag lade jag över massa bilder från kameran, bilder från innan jul. Åh så många roliga och fina. Men nu sitter jag med telefonen utan bilder hehe!

Dags att sova snart när lilleputten ätit klart!!

Milton fick en bitnapp idag. Nog mer poppis än vanlig napp i alla fall!

Inga kommentarer: