torsdag 26 februari 2015

Frisk..?

Åh var är min mjölk. Det har inte blivit sämre och Milton blir mätt och nöjd, men ändå. Vill ha det som vanligt. Visst kan det vara jobbigt med lite mycket mjölk men fördelar överväger!! Tryggt att ha gott om mat och han behöver inte amma så himla länge. Jag har svårt att sitta still såhär mycket.. Jag vet inte hur många dagar det rimligt kan ta innan det blir spm vanligt? Eller är det kört? 

Nu känner jag mig frisk i alla fall, himla skönt. Ingen mer får bli sjuk nu!! Allt känns äckligt här hemma efter sjukdom så jag vill sanera hela hemmet. Jobbigt att göra med barnen efter mig men får försöka under några dagar. Theodor får vara med och ha kul!

Och så vill jag åka till Ikea. Nu när barnen har fått paket är det massor vi ska handla. Theodor ska få en säng, en stol och så ska det köpas mer dekoration! Snart så, snart!

Funderar på det här sängen. Ville egentligen ha en vit men har inte hittar någon klockren (till bra pris). Och denna passar ändå in och är till ett himla bra pris!!



Inga kommentarer: