onsdag 18 februari 2015

Pyjamasvecka

Denna veckan har hittills bestått av att titta på walking dead på morgonen och baka på eftermiddagen. Det är kalas i helgen så nu förbereds det med lite allt möjligt. Idag är det chokladmuffins som bakas, jag hoppas det blir bra. Gör i muffinsmaskinen och förra gången blev de jättefina, men nu använder jag ett annat recept. Ja vi får se!

I måndags var jag på netto och köpte mig en trådkorg! Vi var tre stycken som hängde på låset klockan 8, personalen var nog inte vana vid att folk står och väntar när de öppnar. De hade inte ens plockat fram varorna än men tillslut fick jag en korg! Nöööjd!! 99kr liksom! Liknande från Ferm living kostar minst 500kr, nog mer för denna var ganska stor! Kapet!


Vi går i pyjamas hela dagarna här hemma minsann. Blir inte av att en gör sig iordning. Snart ska Theodor få sig ett vad tror jag, blev ju inget bad i lördags eller så det behövs nog! 


Inga kommentarer: