tisdag 10 februari 2015

Natten..

En såndär härlig natt. Milton fick feber inatt och har hosta, och sover därför lite sämre. Theodor är ju inte heller helt pigg än och vaknar lätt. Och vem är favoriten på natten? Jo mamma såklart. Theodor kan verkligen inte lugna sig om han inte får vara iprincip på mig. Milton somnar bäst när han får amma, men han får ju aldrig ro eftersom Theodor skriker, slåss och sparkas bredvid. Så ja, vi fick sovmorgon till 8.30 idag, men vi var vakna den mesta tiden fram till 07 ungefär. Jätteskoj.. Båda barnen hade jag lätt kunnat söva en i taget, men samtidigt blev det katastrof... Jag är glad att jag inte har något jobb att passa idag i alla fall!!

Idag ska vi till läkaren för att få prata om Theodors allergi. Typiskt att han är lite sjuk men vi var välkomna ändå som tur var. Hoppas hon inte säger något deprimerande..

Jag brukar lägga Milton på mattan, men han bara rullar iväg!!

Inga kommentarer: